قرص لاغری کارویل

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.

قرص لاغری کارویل با استفاده از خواص گیاه کرفس به لاغری شما کمک می کند. گیاه کرفس دارای مقدار زیادی فیبرهای سلولزی است؛ با این وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است. بنابراین این مواد بدون اینکه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فیبرهای سلولزی قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب غذا در بدن می شود. در نتیجه بدن کالری کمتری جذب می کند و برای جبران این کمبود انرژی، ناچار به استفاده از ذخایر چربی خود می شود. در نهایت این امر باعث کاهش حجم توده چربی و لاغری می شود. همچنین لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.

میوه انیسون های ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از آن می شود.

میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد. این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند.

گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدروملین است.

قرص لاغری اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک گل دارو تهیه شده از پودرکرفس، شوید، پودر بذر شبت و عصاره خشک برگ چای سبز میباشد. این محصول موجب کم کردن اشتها و درنتیجه کمک به کاهش وزن میشود. همچنین قرص اسلیم کوئیک چربیهای دور شکم را نیز برطرف مینماید. با اثر بر روی مراکز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی میگردد.

اثرات قرص کاهش اشتها و لاغری اسلیم کوئیک

اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز و وقفه در انتقال حس گرسنگی

 پایین آورنده چربی و کلسترول خون

 کاهشدهنده وزن و کمکننده اشتها

 افزایش سوخت و ساز چربی

 کاهش چربیهای دور شکم

 کاهش استعداد به دیابت

آثار فارماکولوژی

مطالعات بالینی نشان داده است که اسانسهای کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی میگردد. افزون بر این فلاونوئیدهای موجود در فرآورده دارای اثر مهاری بر آنزیم لیپوژناز میباشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو را به اثبات رسانده است.

بذر کرفس و شوید به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن میگردد. مواد موثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک به طور شدیدی سوخت و ساز چربیها را افزایش داده و چربیهای خون را کاهش میدهد، ضمنا از جذب چربی در روده پیشگیری مینماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسفودی استراز شده اثر نورایی نفرین را تقویت میکند. قابل ذکر است که کاتشین چای سبز همراه با کافئین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامینها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش میدهد. تحقیقات جدید نشان داده است که در چای سبز مشتقات گلوتامین بنام ال تئانین همراه با دیگر مواد وزن بدن را کاهش میدهد. چای سبز اثر انسولین را در بدن تقویت میکند، مقاومت به انسولین بخشی از سندرم متابولیکی است که همراه است با تجمع چربی دور ناحیه شکم که همراه با آن موجب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن را بالا میرود.

چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیریکننده از آثار مضر آن است. بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور کمر میشود. همچنین استعداد به دیابت را کاهش میدهد. مطالعات آزمایشگاهی نشان میدهند که اپی گالوکاتشین گالات، آنزیم استیل کوآکربوکسیلاز و اسید چرب سنتتاز را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسیدهای چرب را مهار میسازد.

روش مصرف قرص اسلیم کوئیک

روزی سه بار هر بار ۱ قرص روکشدار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل شود.با توجه به میزان وزن بدن میتوان مقدار مصرف دارو را به روزی ۳ بار هر بار ۲ قرص افزایش داد. مصرف دارو به مدت ۳ ماه تا حصول وزن مطلوب توصیه میشود .بعد از مدت سه ماه اگر هنوز وزن ایده آل حاصل نشده باشد مصرف دارو زیر نظر پزشک توصیه میگردد.

موارد منع مصرف قرص لاغری گیاهی اسلیم کوئیک

کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیت دارند و یا از داروهای کاهش دهنده فشار خون استفاده مینمایند باید این دارو را با احتیاط و زیر نظر پزشک معالج مصرف نمایند. مصرف این دارو در دوران بارداری توصیه نشده و استفاده از آن در زمان شیردهی زیر نظر پزشک معالج انجام شود. دارو دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

قرص لاغری فلوردو

چاقی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد به دلیل عدم تحرک کافی از آن رنج می برند. قرص لاغری فلوردو از جمله محصولاتی است که می تواند به کاهش وزن شما و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری های مرتبط با اضافه وزن جلوگیری کند.

هم چنین داشتن وزن مناسب باعث بالارفتن اعتماد به نفس در افراد خواهد شد. در نتیجه یکی از مواردی که در داشتن وزن مناسب افراد بسیار حایز اهمیت است استفاده از ورزش، تغذیه مناسب و استفاده از قرص های لاغری مناسب و بدون عوارض مثل استفاده از قرص لاغری فلوردو می باشد.

چه ویژگی هایی در قرص لاغری فلوردو وجود دارد که باعث تمایز آن از سایر موارد مشابه شده است؟

یکی از مواردی که می توان در مورد قرص لاغری فلوردو به آن اشاره کرد گیاهی بودن این قرص می باشد که توسط شرکت داروسازی سینافرآور تولید می شود.

 با استفاده از قرص لاغری فلوردو می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید.

 جذب بالای مواد غذایی، ذخیره چربی و کالری یکی از مواردی است که افراد با اضافه وزن بالا با آن مواجه هستند. از این رو قرص لاغری فلوردو یکی از محصولاتی است که توسط متخصصین متحبر در این حیطه تولید شده، تا با استفاده از آن متابولیسم و سوخت و ساز در بدن افزایش یافته و سلول ها و بافت های اضافه ایی که در بدن وجود دارند از بین بروند و از ایجاد بافت های جدید چربی نیز جلوگیری شود.

از موارد دیگر استفاده از قرص لاغری فلوردو می توان به ویژگی کاهش جذب قند آن اشاره کرد، که این ویژگی نیز باعث کاهش وزن و درمان چاقی خواهد شد.

 استفاده از این قرص بسیاری از مشکلات سایر داروهای گیاهی از قبیل نفخ، یبوست و ریفلاکس را ندارد و استفاده طولانی مدت از آن، اثر سویی برروی دستگاه گوارش نخواهد داشت.

از مزایای استفاده از قرص لاغری فلوردو به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

استفاده از آن جذب قند را در بدن کاهش خواهد داد.

 جذب تری گلیسرید و کلسترول را کاهش خواهد داد.

 زمانی که از قرص لاغری فلوردو استفاده می کنیم شاهد تجمع چربی در بدن مخصوصا در قسمت شکم و پهلو نخواهیم بود.

 با استفاده از این قرص دیگر اشتهای کاذبی نخواهید داشت.

 قرص فلوردو را می توان به عنوان درمان، برای مشکلاتی چون التهاب گوارشی و کبد چرب استفاده کرد.

ترکیبات قرص لاغری فلوردو شامل چه موادی می باشد؟

از جمله موادی که در ترکیبات این قرص وجود دارند می توان به سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، انجدان و علف طلایی اشاره کرد.

اما نحوه استفاده از قرص لاغری فلوردو به چه شکلی است؟

استفاده از این قرص قبل از نهار و شام می باشد. اما اگر سابقه کم خونی دارید بهتر است قرص را بعد از غذا مصرف کنید.

مدت زم