x تبلیغات
قرص لاغری فلوردو

بهترین شربت اشتها آور بزرگسالان

 شربت اشتها آور اپتایت کیم فرآورده ای اشتها آور و چاق کننده است که موجب تقویت دستگاه گوارش و تقویت معده می شود. این فرآورده بهترین شربت اشتها آور بزرگسالان و همچنین کودکان می باشد و در آن از افسنتین، آب به و عسل استفاده شده است. استفاده از افسنتین و میوه به همراه با عسل از تجربیات شیخ الرئیس ابو علی سینا است که بسیاری از پزشکان ایرانی و غیر ایرانی نظیر جالینوس در کتب خود از آن یاد کرده اند و اثر آنرا تایید نموده اند.

کربوهیدرات نشاسته ای مصرف کنید.

یکی از بهترین استراتژی ها برای ساختن حجم بیشتر این است که مقدار زیادی کربوهیدرات های حاوی نشاسته میل کنید ؛ برنج سفید ، پاستا ، سیب زمینی ، انواع نان ، غلات برشته و امثال این ، این غذا ها کمک می کنند به افزایش سایز. اولین دلیلش این است که تأمین کالری بالا برای بدن از طریق کربوهیدرات های نشاسته دار ، آسان است ، و این کمک می کند به افزایش کل کالری دریافتی روزانه شما.

دوم اینکه ، کربوهیدرات ها به شکل گلیکوژن در عضلات ذخیره می شوند . آنها کمک می کنند به جذب آب و دیگر مواد مغذی به داخل سلول های عضلات ، و تشویق و تقویت رشد. برای اغلب بدنسازان ، رژیمی که 50 تا 60 درصد کالری موجود در آن از کربوهیدارت ها تأمین شود برای فاز رشد ایده ال است. مشخص شده که رژیمی با نسبت 2 به 1 از کربوهیدرات و پروتئین با سطوح بالاتر تستسترون در ارتباط است .

مصرف فیبر ها را کاهش دهید

فیبرها ، مواد غیرقابل هضمی هستند که در مواد غذایی گیاهی از جمله حبوبات ، سبزیجات ، میوه ها ، آردهای سبوس دار ، دانه ها و سایر منابع گیاهی به مقدار قابل توجهی وجود داشته ، و برای سلامتی ارزش زیادی دارند . فیبر ها باعث تقویت احساس سیری در افراد می شوند و از این رو برای کسانی که تحت رژیم چربی سوزی هستند بسیار مفید است ، ولی وقتی در تلاش برای افزایش حجم هستید می توانند در اشتهای شما اخلال ایجاد کنند.

غذاهای حاوی فیبر زیاد نه تنها معمولاً سخت جویده و بلعیده می شوند ، بلکه در بسیاری از مواقع سهمی از غذاها پر چگالی تر و با کالری بالاتر را در غذاهای شما پر می کنند . غذاهای فیبر دار همچنین مدت زمان بیشتری برای گوارش نیاز دارند و پروسه هضم را کند می کنند ، در نتیجه بدن شما به این زودی ها تمایل برای مصرف وعده بعدی نخواهد داشت .

در مجموع ، مصرف فیبرها یک استراتژی عالی در طول زمان چربی سوزی است ، اما نه یک تاکتیک مناسب برای افزایش حجم ، کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه 25 گرم فیبر از منابع مختلف گیاهی در اختیار بدن قرار دهید ، ولی وقتی رشد عضلانی هدف اصلی شماست و اشتهای زیادی هم ندارید، بهتر است مصرف غذاهای حاوی فیبر زیادی را در رژیم خود محدود تر کنید.

از شیرین کننده های مصنوعی استفاده کنید

بسیاری از افراد تصور می کنند شیرین کننده های فاقد کالری از جمله اسپلاندا ، اَسپارتام و ساخارین علاوه بر اینکه کمک می کنند به شیرین شدن غذا های در عین حال برای کنترل کالری مفیدند.

اما ، تحقیقات نشان داده که در واقع چنین شیرین کننده هایی شاید باید در جهت مخالف در نظر گرفته شوند یعنی ابزاری برای افزایش سایز! چطور ؟

تحقیقات نشان داده این شیرین کننده ها باعث افزایش زیاد سطوح انسولین می شوند ، که این یکی از مهم ترین عوامل افزایش اشتهاست . همانطور که وقتی صحبت از یک غذاهی لذیذ و خوشمزه می شود ، احساس می کنید بزاق دهانتان بیشتر ترشح می شود و به اصلاح ” دهن تان آب می افتد” مشابه همین ، تصور می شود بدن هر زمان که طعم شیرینی را حس می کند بطور اتوماتیک ترشح انسولین را افزایش می دهد . بعبارت دیگر ، اگرچه شیرین کنند ها کالری کم و حتی ناچیزی در اختیار شما می گذارند ، ولی تنها احساس شیرینی آنها توسط بدن باعث ترشح انسولین بیشتر و در نتیجه افزایش اشتها می شود.

قرص ضد آسم، بهترین قرص تنگی نفس موجود در داروخانه ها

 اولین قرص تنگی نفس بعد از گذشت 20 سال، با تحقیقات زیاد انگلیسی ها کشف شد. این محققان قرص را به جای اسپری کشف کردند که باعث کاهش 80 درصد التهابات ریه می شود و از تنگی نفس به شدت کم می کند.

 تنگی نفس چیست؟

هنگامی که در فرآیند استنشاق مشکلی پیش آید را تنگی نفس می گویند. تعریف بیمارن از تنگی نفس احساس خفگی و یا تنگ شدن قفسه سینه می باشد. برای تمامی افراد بسیار وحشتناک است که مدتی توانایی نفس کشیدن را نداشته باشند. 

هر فرد عادی در مدت یک دقیقه 12 بار دم و بازدم انجام می دهد. زمانی که شما تنفس خود را احساس کنید، تنفس شما عادی نیست. این یک بیماری نیست و نشانه هایی از یک بیماری است. تنگی نفس بیشتر، خود را در زمان هایی نظیر بالا رفتن از پله و یا سربالایی و یا انجام حرکات سنگین خود را نشان می دهد. اکثر افراد به تنگی نفس کاملاً بی توجه هستند.

علائم تنگی نفس چیست؟

 درد قفسه سینه

  • اشکال در صحبت کردن
  • سرگیجه
  • غش
  • سرفه
  • خس خس سینه
  • خلط خونی
  • درد گردن و یا صدمه و جراحت قفسه سینه
  • عوامل موثر در بروز تنگی نفس
  • اکثر افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به حساسیت و یا آلرژی هستند دچار تنگی نفس می شوند.
  • یکی از عوامل مهم تنگی نفس اختلالات تنفسی به خصوص آسم است.
  • زیاده روی در هنگام غذا خوردن باعث ایجاد تنگی نفس می شود، دلیل این مشکل وجود باد درون معده است که به دیافراگم فشار وارد می کند و موجب تنگی نفس می شود.
  • از عوامل دیگر تنگی نفس، می توان به برونشیت اشاره کرد. برونشیت باعث تورم در نایژه ها می شود که تنگی نفس را به همراه دارد.
  • اظطراب باعث سفتی قفسه سینه می شود و تنگی نفس را به همراه دارد.
  • مشکلات قلبی نیز از دیگر عوامل تنگی نفس است.
  • مشکلات ریه نظیر بیماری هایی آسم، سرطان ریه، لخته شدن خون در گردش خون ریه، مسدود شدن ریه و غیره.
  • اکثر افراد چاق، به دلیل وزن بالا دچار تنگی نفس هستند.
  • بیماری های سیستمیک نظیر کم خونی و مشکلات عصبی

 انواع قرص تنگی نفس

 

1- قرص اوریگانوم

 

یک قرص 500 میلی گرمی و کاملاً گیاهی است و در مواردی نظیر تنگی نفس، خلط و سرفه استفاده می شود. این قرص تنگی نفس، از گیاهان شیرین بیان، مرزنجوش، پرسیاوشان، پونه تهیه شده است. در ریشه شیرین بیان، گلیسیرین وجود دارد که خاصیت خلط آور و ضد التهابی دارد. در مرزنجوش تیمول و کارواکرول است که برای ضد عفونی دستگاه تنفسی بسیار عالی است. پرسیاوشان ضد التهاب و ضد آلرژی است و این به دلیل وجود موسیلاژ و مواد فلاونوئیدی موجود در آن است. در پونه نیز مواد پکتینی و اسناس وجود دارد که خلط آور و ضدعفونی کننده دستگاه تنفسی است.

قرص اوریگانوم

 


2- قرص ایروکاست

 

 قرص تنگی نفس بعدی قرص ایروکاست است که اغلب برای درمان آسم و آلرژی و حساسیت های فصلی استفاده می شود. مصرف منظم این قرص به پیشگیری از تنگی نفس، خس خس سینه و تنگی قفسه سینه که در آسم رایج هستند کمک می کند.

همچنین ممکن است برای پیشگیری از تنگی نفس که توسط انجام فعالیت ها و حرکات ورزشی ایجاد می شود مورد استفاده قرار گیرد. این قرص برای طولانی مدت باید مورد استفاده قرار گیرد.

قرص ایروکاست

 


3- قرص گیاهی ضد آسم

 

قرص ضد آسم کاملاً طبیعی و از گیاهان تربد، بنفشه معطر و شیرین بیان تهیه شده است و در از بین بردن تنگی نفس و ملتهب شدن ریه، مفید است.

در ریشه شیرین بیان، گلابریدین وجود دارد که باعث توقف فعالیت تیروزیناز، تولید آنیون سوپراکسید و فعالیت سیکلواکسیژناز می شود که تاثیرات ضد التهابی دارد، همچنین لیکوریسیدین موجود در ریشه شیرین بیان همین خاصیت را داشته و اثرات ضد التهابی قوی دارد. از طرفی دیگر ایزولیکویری تیژنین باعث از بین بردن ردوکتاز آلدوز می شود و با توقف فعالیت پراکسیداز، لیپواکسیژناز و سیکلواکسیژناز باعث اثرات ضد پلاکتی می شود.

قرص ضد آسم

 

همانطور که از اسم این قرص مشخص است برای درمان تنگی نفس و التهابات ریه مصرف می شوداین قرص برای بیمارن قلبی به دلیل وجود گلیسیریزین پیشنهاد نمی شود. همچنین افرادی که دچار فشار خون بالا و بیماری های کلیه هستند حتماً باید به دستور پزشک مصرف کنند و در زنان باردار نیز باید به دستور پزشک مصرف شود.

قرص گارلت برای لاغری

 اثرات قرص گارلت (قرص سیر)

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ کمک به سلامت قلب وعروق به دلیل داشتن خاصیت انعقادی

✅ تقویت سیستم ایمنی

✅ کمک به کاهش قند خون

✅ محافظت از کبد

✅ دارا بودن اثر ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی

✅ کاهش فشار خون

✅ این فرآورده حاوی ۱۲۰۰ میکروگرم آلیسین بوده که معادل ۲۰۰۰ میلی گرم سیر تازه می باشد.

تاثیرات دارو شناختی سیر

✅ ترکیبات فعال سیر چربی خون ( کلسترول تام به ویژه نوع LDL ) را کاهش می دهد که طی درمان به مدت ۳ هفته تا ۳ ماه این اثر حاصل می شود.

✅ مصرف سیر، میزان چربی مفید ( HDL ) را به میزان قابل توجهی بالا می برد.

✅ میزان گلوکز خون را کاهش می دهد.

✅ سیر در کاهش فشار خون موثر است و باعث کاهش در فشار سیستولی و دیاستولی خون می شود.

✅ در بیمارانی که دچار گرفتگی عروق می باشند، باعث کاهش ایجاد پلاک چربی بر دیواره عروق و بهبود وضعیت جریان خون می شود.

✅ اثرات ضد میکروبی، قارچ و ویروس و تنظیم سیستم ایمنی بدن

✅ پیشگیری از پیشرفت مشکل فراموشی

✅ صاف و شفاف شدن پوست و تخفیف آثار جوش

✅ اثرات آنتی اکسیدانی و ضد سرطان از جمله سرطان معده

مکانیسم اثر قرص سیر

سیر احتمالا با اثر مستقیم روی عضلات صاف دیواره عروق باعث وازودیلاتاسیون عروق محیطی می شود. همچنین ممکن است از طریق فعال کردن نیتریک اکساید سنتتاز باعث افزایش تولید نیتریک اکساید و در نتیجه پایین آمدن فشار خون شود. اثر سیر در کاهش کلسترول و تری گلیسرید احتمالاً از طریق مهار آنزیم های کلیدی سنتز کلسترول و اسیدهای چرب مانند هیدروکسی متیل گلوتاریل کوآنزیم آ ( HMG-CoA ) و استیل کوآکربوکسیلاز ظاهر می شود. سیر همچنین باعث تنظیم فسفولیپیدهای پلاسما و دیواره سلولی شده و موجب کاهش میزانLDL و VLDL و افزایش میزانHDL می شود. سیر با افزایش فعالیت فیبرینولیتیکی، افزایش زمان انعقاد و وقفه تجمع پلاکتی از ایجاد لخته جلوگیری می نماید.

موارد منع مصرف قرص گارلت

مصرف قرص گارلت در دوران حاملگی و شیردهی توصیه نمی گردد.

مصرف زیاد سیر ممکن است باعث خونریزی پس از جراحی شود. سیر ممکن است موجب انقباضات رحمی شود. این موضوع در صورت مصرف سیر در زنان باردار باید مورد توجه قرار گیرد.

مصرف این فرآورده ممکن است اختلال گوارشی نظیر سوزش معده تهوع و استفراغ ، اسهال و احساس سیری و دردهای شکمی، سردرد، خستگی، سرگیجه و دردهای عضلانی ایجاد نماید.

در افراد حساس واکنش های آلرژیک مانند درماتیت تماسی و حملات آسم نیز گزارش شده است.

در بیمارانی که تحت درمان با سالیسیلیک اسید و یا سایر داروهای ضد انعقاد، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و داروهای پایین آوردنده قند خون می باشد باید با احتیاط مصرف شود.

قرص گارلت، معجزه ای برای کاهش فشار خون

پزشکان معتقدند مصرف قرص سیر می‌تواند فشارخون را به میزان 10 درصد کاهش دهد.

 

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بررسی شواهد پزشکی نشان می‌دهد که 12 هفته درمان با قرص‌های سیر به کاهش چشمگیر فشارخون منجر می‌شود و خطر ابتلا به سکته مغزی یا عصبی را کاهش می‌دهد.

 

پزشکان معتقدند که افراد مبتلا به فشارخون بالا می‌توانند با افزودن سیر به رژیم‌های درمانی معمول، وضعیت جسمی خود را به میزان چشمگیر بهبود دهند.

 

بازبینی 21 مطالعه انجام شده روی نمونه‌های انسانی نشان می‌دهد که مکمل‌های حاصل از سیر خشک‌شده که حاوی میزان مشخصی از عنصر فعال «آلیسین» است به کاهش فشارخون کمک می‌کنند.

 

از سوی دیگر پزشکان تاکید دارند که مصرف خود سیر به جای قرص آن، این خاصیت را ندارد زیرا مقدار قابل توجهی از آلیسین هنگام جویدن یا پختن آن از بین می‌رود.

 

سیر به دلیل آن که باعث ترشح ترکیبات شیمیایی چون «اکسید نیتریک» و «سولفید هیدروژن» می‌شود می‌تواند به آرام‌سازی و انعطاف‌پذیری رگ‌های خونی و در نتیجه به کاهش فشارخون کمک کند.

 

همچنین قرص‌های سیر به دلیل آن که منجر به بوی بد دهان نمی‌شود، بهتر قابل استفاده هستند.

 

در بررسی مقایسه‌ای اولیه بین روغن سیر و سیر خشک‌شده، تاثیر روغن سیر بر کاهش فشارخون مشخص نشد اما در عوض آشکار شد که سیر خشک‌شده می‌تواند به میزان قابل توجهی به کاهش فشارخون کمک کند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، آمار نشان می‌دهد که حدود 16 میلیون انگلیسی به عارضه فشارخون بالا مبتلا هستند که یک سوم آنان از بیماری خود آگاه نیستند. این عارضه عامل اصلی بیماری‌های قلبی، ‌نارسایی کلیوی و سکته مغزی است.

عوارض دمنوش های نیوشا برای سلامتی

 دمنوش نیوشا و چای نیوشا از بهترین مواد گیاهی ساخته شده است. در حال حاضرنیوشاداریان با استفاده از راهکارهای خلاقانه، انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت را تولید کرده و گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است. 
نیوشاداریان امروز سبد محصولات وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه را شامل می شود که با برند تجاری نیوشاعرضه می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. 
"پاک تن طب" به عنوان نماینده رسمی محصولات نیوشا آماده ارائه محصولات نیوشا در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور می باشد. این محصولات شامل : 
✔ چای سیاه نیوشا 
✔ چای سبز نیوشا 
✔ مخلوط چای سبز نیوشا 
✔ مخلوط چای سیاه نیوشا
✔ دمنوش های گیاهی نیوشا
✔ کافی میکس نیوشا
شما می توانید با بازدید از سایت پاک تن طب ، تجربه یک نوشیدنی گوارا در کنار خرید اینترنتی آسان را داشته باشید. 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد